Dagen m.m.

Idag sätter vi igång och flyttar en del grejer från Thorsholma till Grana. Ska frakta en garderob hemifrån dit och även rensa ut hästsaker! Saker kommer säljas på hästnet! Jag länkar eller lägger upp vart, självklart :)

Så nu har jag precis tömt ut garderoben på maaaaassa kläder hahaha, den va helt full så litt jobbit va dä
Mamma är och hämtar hästtransporten nu så lastar vi garderoben där i och åker till Grana! Sedan åker vi vidare till Thorsholma och rensar. 
Rozzo ska ridas i alla gångarter, lungt och i ridhus. Han ska värmas upp ordentligt och ridas i låg form. Det är planen. Eftersom jag inte har nån sadel som sitter helt exemplariskt överväger jag faktiskt att rida barbacka.. Men det skulle förstöra ridningen lite. Hmm, vi får se
Rozzos päls har växt JÄTTEMYCKET sen vi klippte honom och jag är lite tveksam till att klippa igen.. Pratade lite med en kompis om det igår och hon hade haft samma fundering, men hon hade bestämt sig för att klippa en gång till. Jag vet inte riktigt.. Vad finns det för nackdelar egentligen?

Aja, en sak i taget, måste hitta lådor att ha det som ska säljas i!

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback