Dålig uppdatering och allt

Så galet mycket som händer. Sadel dit, sadel hit, läxor då, bussen där, prov sen, skridskor mm. Helt sinnessjukt. Jag har så mycket saker pågång i huvudet just nu så det känns vissa stunder som att det är påväg att explodera.. Jag kommer inte med någon lam ursäkt nu får uppdateringen men vill klargöra lite mer VARFÖR det är som det är. Hoppas att detta var förståeligt.
Vill så gärna skriva men har så lite tid varje gång, känns alltid som att jag slänger iväg nåt halv-sjaskigt inlägg då och då.. Vill inte det.
Så antingen blir det fler korta inlägg eller färre långa mer reflekterande inlägg. Själv tycker jag att det är roligare att läsa mer seriösa och noggrant skrivna inlägg. Vet ej varför men blir på nåt sätt mer intressant..
Så jag har som ett litet mål denna vecka att lägga ut lite fler längre och välskrivna inlägg. Blir väl bra?:) 

Juste! 
Sadeln som jag nu fått kommer jag skriva lite mer om sedan när jag har lite mer bilder och hunnit (kanske) ridit lite i den själv..?;) Men inlägg kommer. 


//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback