Det här är drömmen!

I tyskland kollade jag och Ida på dessa produkten som även dom är från Eskadron. Verkar som Tyskland är tidigare med en hel del saker, men dessa produkter var jag riktigt nära på att köpa faktiskt! De luktar verkligen sött & som en dröm, dessutom är de inte så farligt dyra heller - jag tycker faktiskt det var ett billigt pris? 
Allt finns på horsemeup.se
 
Pälsglans NICI CareHovfett med glittar NICIShampoo NICI
Pälsglans 79:-                              Hovfett 99:-                          Schampoo 69:-
 
Ångrar nu i efterhand att jag inte köpte iallafall schampoot på direkten, tänk när man är på tävling så kommer hästen in och doftar jordgubb haha!
//Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback