Ett ordentligt inlägg behövs

Sitter vid datorn för en gångs skull så jag kan skriva ett någolunda ordentligt inlägg haha!
Har precis pluggat klart och kan äntligen blogga lite, vilket känns välbehövligt nu när vi har besöksrekord sen vi bytte blogg. 
 
Hur som så har jag lite planer för helgen. 
Fredag: Skola, sen sover Jacqi här - kul!
Lördag: Drar till stallet & rider antagligen ett dressyrpass på London beroende på hur han gått de senaste dagarna.
Söndag: Firar moster & sen hemmakväll
 
Ska se om jag kan fixa en ny bloggdesign snart också med lite nya bilder och roligare färger, känns som att det behövs nu när det är mörkt & grått ute!
Nu ska jag faktiskt fixa lite inställda inlägg till imorgon när jag är i skolan, förslag eller önskemål tas gärna emot! 
//Jenny
 
Hästis i tyskland...


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback