Ett ordentligt inlägg

Mockade och fixade maten till London på min rast, vilket var smart då jag inte skulle hunnit annars. När jag slutade skolan gick jag upp och red ett lätt pass på banan, dock var det så hårt underlag i början så det blev mestadels skritt. Kunde inte rida så länge heller då jag drog tillbaka till skolan efter för att göra ett omprov, och sen vidare hem. Väldigt rörig dag, men nu är det HELG!
 
Började iallafall med att skritta fram london på helt långa tyglar i ca 10 minuter, sen kortade jag upp tyglarna och han gick huuur bra som helst. Ville verkligen jobba och han var pigg, synd nu när det var så dåligt och hårt underlag.. Men när jag hade skrittat i ca 20 minuter och gjort lite skänkelvikningar etc, så blev det mjukare och mer upptrampat på ena långsidan så jag passade på att göra några galoppfattningar där, och bröt av till skritt innan hörnan. Han lyssnade så himla bra och verkligen sökte sig neråt idag!
 
Imorgon ska jag sova ut så länge jag kan (antagligen inte längre än till 10) för att sen åka till Globen med Ida. Vi kommer vara på mässan från ca 15:00 till då showen börjar, alltså klockan 19:00. Jag är så sjukt taggad verkligen! Har lite saker jag ska se om jag kan fynda där, bara välbehövliga saker nu då min ekonomi svajar just nu haha!
Ikväll ska jag ner till grannen och hälsa på våra förra kattungar som jag saknar såå himla mycket, ska även vara kattvakt åt dom över julveckan - mys!
Vi hörs snart med ett till kul inlägg!
//Jenny
 
Jag och tjockis Anton hösten 2012, sötnosen!


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback