Flytten sker snart

Både usch och roligt.. Anledningen till att Rozzo flyttar är att stallet vi står i nu är för långt borta.. Svårt att ta buss då den går en gång om dagen och inte klaffar med min skoltid. Så nu står vi på Thorsholma stall och vi kommer flytta till Grana. Känns rätt att göra så och jag tror att Rozzo verkligen kommer trivas där också. Men samtidigt kommer jag såklart sakna Thorsholma.. Den mysiga sadelkammaren, hans stooora box, kompisarna...

Men jag tror jag inte har helt fel när jag skriver detta:
Det är svårt att motivera sig själv när man inte känner den där känslan att allt är så lättillgängligt. Stallet ligger en bit bort och det är bil som gäller.. 

Så jag säger inte glatt hejdå, det blir lite jobbigt...

~Nu tar vi steget och rider vi mot nya äventyr~

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback