Förväntade inköp SIHS 2013

Som jag sagt innan så ska jag verkligen hålla in på pengarna imorgon på mässan, men det är några saker jag faktiskt behöver och om jag hittar det så slår jag till.
 
- Sporremmar i äkta läder. Mina är imitation vilket gör att dom är ''vassa'' och har repat mina stövlar en del. Hittar jag det inte där så köper jag väääärldens snyggaste av Ida som även är lackade. Både hoppas på & hoppas inte på att hitta ett par imorgon ;)
 
- Svarta ridhandskar att ha till ridskolan. Jag har ett par hos London som är superbra, men mina som jag använder på Veda är helt trasiga.
 
- Dressyrspö, helst royalblått. Mitt har en plopp ramlat av på vilket gör att det typ skramlar ibland haha!
 
- Stigbygelpåse (om andra affärer än hööks säljer). Vad jag har hört så är det en ganska ny ''uppfinning'' och jag diggar den starkt!
 
Sen ska jag även se ifall jag kan hitta några snygga boots eller benskydd till London, men det är bara om jag verkligen fastnar för några!
 
Ska du köpa något speciellt i helgen? 

//Jenny
 
20130903-201030.jpg
Angus Anka och jag i somras!


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback