Från Krämer Mega store



Bruna lindor som jag blev kär i när jag såg kombin med schabraket hahaha, är verkligen såååå nöjd med dom. 16,9€/169 kr

En väst som jag hittade och tyckte verkligen om. Väldigt varm och nästan så att man tror att det är dun. Kommer användas rejält till vinter! 39€/399 kr

Mamma hittade dom här bakskydden också! Riktigt bra då vi har vita back on track på hans framben som då är slut i samma färg och storlek i hela Sverige haha, så oflyt! Men nu hittade vi dessa!
39€/390 kr

Och hur många gånger har jag köpt nya hoppspön? Aa, dehär är kanske sjätte gången... Måste verkligen bättra mig på att ha ordning på det. Men hur snyggt? Jag är helt såld på det!
14€/140 kr

Ååå som jag dreglat över detta schabrak, först hade jag kollat på det i orangeat men kom på att jag har en orange häst! Hahah, så detta blev det! Jag kunde inte vara mer nöjd med det!
49,9€/499 kr

Hästgodis såklart! Dom hade så man kunde plocka hur mycket som helst! Men jag hade farligt lite pengar då så.. Det blev inte såå mycket, stackars ponny haha

Det var helt ok priser tyckte vi, men det var ganska likt om man jämförde mäsrkesprylar.. Men helt ok!

//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback