Fredag för både R & mig

Fredag och jag känner att det verkligen innebär vila. Både för mig och Rozzo. 

Åkte buss till stallet direkt efter skolan och fixade hans mat, mockade, borstade och skötte om honom (det vanliga osv..) Ingen riiiiktigt action i mitt liv just nu haha, mycket läxor, inga planerade träningar för R och mig och inga stallpass eller något sånt. På sätt och vis är det otroligt skönt och lite taggande.. Känns som att jag laddar inför något speciellt, men vad liksom? På tisdag kommer pappa och jag åka med R till Uppsala och passa in och hämta ut sadeln, på onsdag ska R få massage, nästa helg åker jag och Jenny till Globen på lördagen -taggataggataggatagga- och till sist näst-nästa vecka kommer kiropraktorn! 
Joo, jag har rätt mycket att se fram emot iaf..;) 
Men just nu andas vi ut.... 4 stora prov på G till nästa vecka och en massa läxor. Tänker kämpa mig igenom det på riktigt. Tänker ta tag i detta. Bloggen startas, R ska startas och mitt lilla liv blir litte omstartat. Låter rätt schysst nu efter en låg period.

Så vänta er update!;) Ids på språng








Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback