Globen 2013

Jenny och jag fick chansen att få titta på showen på lördagen!
Det började med att min mammas kompis berättade att hon var med och tävlade om globenbiljetter, och frågade om mamma ville ha dom om hon vann! Mamma svarade absolut om inte hon ville ha dom annars. Några dagar senare vinner hon dom och ger dom till mamma, -såååå snällt!- som sen ger dom till mig och gissa vem jag tar med mig!;) JENNY! 

Så nu har vi biljetter till lördagen! Kommer bli jättekul, vi tänker antagligen åka dit tidigare (innan showen börjar) så vi hinner gå runt på mässan ett tag. Klart ska vi se oss runt efter lite wanties oså....;) Självklart ju!
 "Att leta efter-lista" kommer sen i inlägg! 


Ser fram emot det till 10000!!

//Ida



Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tycker verkligen att du ska skaffa ett! Finns hos Gustvall Ridsport för en hundring billigare haha (: Det är så sjukt bra!

2013-11-24 @ 09:46:26
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback