Glooooben

Precis som Ida skrev så ska vi till Globen på lördag. Kommer gå på mässan & kolla på showen osv, ja ni vet det vanliga! Dock har jag knappt några pengar kvar då jag köpt jacka, skor och sånt nu till vintern så jag ska hålla in lite haha. Men hittar jag något som jag känner att jag/London behöver så slår jag ju såklart till, men det blir inte som en vanlig shoppingtur, á la Ida & Jenny.. 
Men tror iallafall Ida kanske ska köpa något och det är ju lika kul att "bara" kolla på alla saker haha! 

Idag är det ridning på veda som vanligt, har för mig att det skulle vara hoppning idag igen (?) och isåfall hoppas jag på att få Lucy. Alltså, tänk om hon skulle varit 15cm högre i manken. Då skulle hon varit D-ponny och helt perfekt... Men jag får njuta av ponnytiden så länge jag kan! 
Imorgon & på onsdag ska jag till London, uteritter båda dagarna då de håller på att ändra om volten lite. Okej, ganska mycket hehe.
//Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback