Godmorgon!

Idag ska ridas ut igen. Han ska få trampa på ordentligt och samtidigt jobba fastän vi ska ut i skogen och lulla runt. Vill att han ska lyfta och stretcha benen nu när det är så kallt och fruset ute. Vädret är på min sida och det är bara att ge sig ut med ens kompis! 

Kanske rider ut själv idag, vilket är rätt bra så jag får testa hur han är.:) Tror ärligt talat att han sköter sig exemplariskt som alltid, men kul o se! Kanske blir en fartfylld tur? Vem vet?;)
Känns väldigt bra på Grana. Rozzo utstrålar livsglädje och lugn i hagen och i boxen och jag känner mig mer än hemma där. Känns verkligen RÄTT. Nu är det sista dagarna innan igångsättningen startas allvarligt med dressyrsadel och innan hans kondition ska tränas på riktigt. Sadeln kommer nu om 3 dagar, och jag blir glad av att bara tänka på den! Tänker mig R som en helt ny ponny som han va när jag testade den för första gången... Flashback.. 
Så nu hoppas jag bara på att allt ska gå bra. Är väldigt träningssugen..

Från när vi låg på topp på slutet av sommarn. Saknar...

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback