Godnatt...

Ända sen jag kom hem från Tyskland har jag sovit lite halvdåligt varje natt, liksom oroligt... Tror väl mest det är sömnbrist och för mycket prov men det rätar säkert till sig under lovet då jag ska sova sova sovaaa!

Red ut på London idag, dock bara i skritt då det var isigt och väldigt hårt underlag. Bättre än ingenting iallafall och vi hade det mysigt! Även i boxen efter ridningen var han glad & nyfiken, satte inte fast honom när jag tog av sadeln och satte på innetäcket, men han stog så snällt iallafall. Jag är så glad att jag får möjligheten att ta hand om honom, det känns verkligen bra och vi blir mer som ett med varann för varje gång. 
Imorgon hade jag tänkt att antingen rida ut barbacka i skritt (om underlaget är lika hårt) eller ta sadeln och köra lite mer tempo, så det beror helt enkelt på hur varmt/kallt det är under dagen. Hoppas på att kunna trava lite så han inte har världens överskottsenergi sen haha!
Annars så har hela min kväll och eftermiddag bestått av plugg till imorgon, tyskaprov *tråk*. Men bara några veckor kvar, sen blir det sovmorgnar och längre dagar i stallet då jag slipper stressa. 

Kan även säga att jag lyckats samla på mig lite pengar till Globen, så något hoppas jag på att få komma hem med! Annars ska det ju bli så jääkla kul att gå på SIHS, tror det var 3 år sen sist...
Nu ska jag dejta sängen några timmar, godnatt & vi hörs imorn!
//Jenny




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback