Grana

Tänkte berätta för er, nu när det är dags för flytten, lite om Grana stall!
Grana består av tre stall, ett "utestall" och 2 stallgångar. Rozzo kommer stå inne i den lite äldre delen, också den jag tyckte var väldigt mysig.
Det är en sadelkammare precis vid Rozzos box, vilket är riktigt praktiskt, en spolspilta också nära R, och foderrum lagom nära, ser verkligen inga nackdelar haha, positivt ju! Det finns ett 60-ridhus en liten bit bort och en upplyst utebana precis utanför stallet, det finns också ridvägar runt om i skog o mark!
Har alla mina kriterier uppfyllda där! Är nöjd med valet och jag är säker på att jag iaf kommer stormtrivas! Rozzo har en häst bredvid sig och på andra sidan är det en liten gång till sadelkammaren. Han kommer nog tycka om det där att han aldrig står helt ensam, rör sig ju folk ut och in, till och från sadelkammaren hela tiden. 
Tror på riktigt på Grana. Det känns rätt! 

Bara lilla hästen här som ska packas och sen bär det av på nya äventyr

//Ida


Postat av: Tuuli Elmgren

Åh, vilken stalldel är det han ska stå i? Låter precis som boxen där London stod i när Tove ägde honom!

Svar: Den äldre delen! Box 5!:)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-08 @ 17:43:39
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Är det den med typ en trappa upp till sadelkammaren och stolpar i gången?

Svar: Jaa!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-08 @ 19:02:06
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback