HEADERS

Nu hade jag tänkt börja göra headers igen, och det gäller till alla bloggportaler. 
Till en början kommer jag göra gratis, men om det rullar på bra så kommer jag ta ut en liten summa för det då jag lägger ner tid på det och jag gör alltid så noggrant jag kan efter dina önskemål. 
 
Vill du beställa en header? Maila då till [email protected] eller skriv till mig på facebook (Jenny Mattsson, jag & London som profilbild). Det som ska finnas med i mailet är:
  • Bilderna du vill ha i headern. Vill du ha de i någon speciell ordning etc så skriv även det.
  • Texter som ska vara med, t.ex ditt bloggnamn / hästnamn osv. 
  • Ifall du vill ha några speciella färger, tillexempel som i våran header har vi 2 streck, i 2 olika färger. 
  • Mått på din nuvarande bloggheader, jag förklarar var man ser det ifall du själv inte vet var man kan hitta det.
Så passa på nu medans det är gratis! :)
//Jenny 
 
 

 
 
 

Postat av: Ida

Åh älskar dina headers, kanske beställer en! :D

Svar: Vad kul! Bara att skicka iväg ett meddelande när du vill ha den! :) kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-14 @ 18:41:50
URL: http://idawoxlin.horseworld.se/
Postat av: Anonym

har ni inte härmat bloggdesignen av enewe.blogg.se?? ser ut som de :P hon har haft sin i ett år

Svar: Jag (Jenny) har inte varit inne på hennes blogg någon gång, men den var väldigt lik! Vi sa till Tuuli som gjort designen att vi ville ha en blå med orangea detaljer, så vi har inte härmat någon :)
Kram!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-14 @ 19:18:27
Postat av: Sofia Theander

hej har skickat mail nu :) <3

Svar: Har tyvärr inte fått något än, prova skicka igen! :) kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-14 @ 19:46:31
URL: http://sofiatheander.blo.gg
Postat av: Tuuli Elmgren

Anonym: Haha, den är inte ett dugg lik faktiskt om du ser efter! (; Enda likheterna är att de går i samma färger, men det gör ju flera andras.

2013-11-14 @ 21:03:14
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Emmy

Har Mailat dig! :)

Svar: Toppen, fixar den imorgon! Kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-14 @ 21:58:40
URL: http://bodenponnyy.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback