Hemma förvånande tidigt

:o 
Shit, är van vid att komma hem vid 8-9 nu blev det ju lite fel.. Vad ska jag göra nu...? Hahaha
Mamma överraskade mig totalt nyss o kom med adventsljusstakar o julpynt, NU? Rätt chockad men det vart ju mysigt.:) 
Mys

Rozzo fick gå ut en sväng och sedan ridas på ridbanan. 
Tyckte han var väldigt "på" idag.. Stark. Han var väldigt fin ändå, kändes bra men hade varit ännu bättre om man kunde se oxå, det är nåt jag stör mig på ibland. Ibland känns det som man sitter på Totilas o ibland, känns allt bara fel. Men man vet ju inte, ser ju inget! Halvt galen på det idag...

Är inte på världens bästa humör just nu... Skriver mer imorron eller lite senare


//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback