It´s a wonderful day for pie

Njee, nästan, kladdkaka blev det istället! 
Känner att våran uppdatering varit sjuk idag så ska faktiskt ta och försöka bättra mig. Nu sitter jag här med datorn hela kvällen ändå, så det blir bra.:) Mys med tända ljus, bloggen och en varm kopp te.. Startade dagen med det och slutar så oxå. The perfect day. På riktigt, vaknade och hade världens bästa känsla, åt godaste frukosten på länge, åkte till stallet med en kompis, red en långritt som var första på läääänge med bäst sällskap, Rozzo var nöjd och nu sitter jag här och väntar på att min (eller egentligrn pappas) kladdkaka som ska gräddas klart.
That feeling.
 
//Ida
 
 

Postat av: Paps

Jättefint foto på er!

2013-11-09 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback