Jenny på storhäst

Jag trodde jag skulle få rida en ponny i storhästgruppen idag, men så fel jag hade! Får istället TipTop som var minst 170 i manken, och innan red jag lilla Lucy på ca 130... Men det gick över förväntan faktiskt, han gick inte stadigt hela tiden men jag måste tänka på att det var andra gången jag red storhäst ordentligt. För höga krav på sig själv är aldrig bra!

Övade på bogen in i skritt och trav, skritten gick väldigt bra och traven blev helt okej. Har videos som jag kommer ladda upp imorgon, är alldeles för trött just nu, ursäkta!
Bjuder på en bild från idag...

Måste även be om ursäkt för den usla uppdateringen från min sida. Det är inte alltid jag rider dubbellektion haha, men imorgon är jag tillbaka som vanligt med lite roliga inlägg - eller en massa! //Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback