Lite planer

I helgen blir det mest plugg, men ska även till London på söndag. Min syster ska ta hand om en annan ponny där i helgen, så jag tänkte köra lite markarbete och travbommar. Någon gång nästa vecka eller veckan efter det så tänkte jag hoppa honom på lite lägre höjder, och det är bara om jag kan få med mig någon som hjälper mig. Känns riktigt kul att han är igång på riktigt nu! Har även börjat titta lite på tävlingar inför våren, men måste lära mig tdb bättre innan haha!
//Jenny



Postat av: Tuuli Elmgren

Haha, jag varnar dig - han tycker att det är extremt kul så det kan gå undan (;

Svar: Haha det är bara kul så länge jag har kontroll! Men bra att du sa till iallafall haha!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-21 @ 21:57:30
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback