London 12/11

Idag var jag som sagt hos London och red ett dressyrpass, dock gick det verkligen inte som jag hade tänkt mig... Redan i boxen när jag gjorde honom i ordning så var han väldigt tjurig, sen när jag precis skulle hoppa upp så hade jag glömt mina handskar och behövde då gå tillbaka till stalldelen, och därifrån ville han ju inte gå... Tog ett tag att få honom att röra på sig ens, men sen gick det iallafall. Äkta ponny är han!
Han var stel i skritten och traven, men när jag hade galopperat en gång i varje varv så lossade det någolunda, men det har verkligen gått bättre förut. Han kanske bara hade en dålig dag och det får jag acceptera, nya tag nästa gång! 
 
Imorgon rider jag ut med Londons boxgranne (säger man så?) och det blir antagligen lite galopp också, om han är så lugn han var senast alltså. Det ska bli riktigt kul faktiskt, bara vi hinner komma iväg innan det är kolsvart ute. 
Nu ska jag ta och skriva ihop ett par inlägg till imorgon och försöka ta igen min dåliga uppdatering!
//Jenny
 
Några veckor sen när jacqi fotade oss, nya bilder kommer snart! 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback