Lycka

Dagens ridpass gick så bra så det är inte sant, helt överlycklig!!! 
Rozzo var väldigt pigg och frustade av sig rejält, jag red barbacka så jag skulle känna rytmen och för att testa utan sadel då det kanske är den som spökar..? Vem vet? Men det gick underbart bra, satte igång och skrittade på långa tyglar i ungefär 5 minuter, sedan körde jag skrittuppvärmningen en lite kortare stund än vad jag brukar. Kände direkt att han va på och väldigt alert, nästan lite takt haha, bomb! Satte igång traven lite lungt, TÄNKTE JAG, men han satte av i riktig show up-trav o stilade antar jag hahaha, älskling pigg juu!;) Galoppen var underbar i båda varven, och jag tänkte hela tiden "jag har fått tillbaka min Rozzo", lycka rakt igenom. Känslan var så obeskrivbar...

Iaf bästa ridpasset på länge. 


~Rozzo, mitt allt~

//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback