Mina mål vinter 2013


Få ordning på min vänsterarmbåge och ha höjda händer naturligt.

•Komma tillrätta med den nya dressyrsadeln! 

•Träna låg form BARA, med Rozzo i ungefär 2 veckor till. 

•Tjäna mina pengar lite själv, sälja ut lite oså.

•Bli ännu mer aktiv här på bloggen!

Enligt mig är detta rätt saker att fokusera extra på nu. Skolan går väldigt bra och jag känner att jag har kontroll på allt så vill liksom "höja" ribban lite! Till en början nu på Grana ska jag i första hand skritta långa turer ute med och utan sällskap och vänja honom några dagar vid platsen. Sedan kan vi komma tillbaka där vi är i träningen just nu. Inte backa, bara pausa. Och som jag skrivit förut kommer dressyrsadeln den 26, taggar den sååå mycket o räknar dagarna haha, 18  dagar kvar idag!;) 

Ska verkligen satsa på träning i vinter, ge järnet och sikta högt mot vår! 


//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback