Morgondagen

Så lame rubrik, ursäkta för det!

Imorgon går jag antagligen till skolan om jag inte mår dåligt då med. När jag kommer hem blir det att sätta mig vid datorn direkt och fixa headers jag fått beställningar på, ska bara bli kul! Vill du också ha en gratis header så läs inlägget nedanför, där står all info om hur du ska göra. 
Inför helgen har jag inga planer förutom att jag ska plugga tyska på söndag, usch... Men på måndag är det hopplektion på Lucy, tisdag-onsdag har jag London. Ska se ifall jag kan eirisa ut en eller båda dagarna eftersom det bara blev dressyr den här veckan. Men vi hörs imorgon, har även gjort en del inställda som publiceras under dagen!
//Jenny




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback