Mys

Sitter och kollar igenom bilder från sommaren.. Lite throwback day.. Allt ser så perfekt ut hahaha, vilka sommarminnen jag samlat på mig! Helt sjukt! Har hänt sååå mycket på sistone.. Tankarna bara snurrar

Några rätt mysiga bilder:

Midsommar med Amanda!:)


Fagersta RK, min första godkända p:1 på 65,5%..<3




Skol-DM



Div 3 finalen.


Min pappa, bästa hästskötaren och ponnypappan nånsin.<3


Från en connemara-stuteri vi besökte! Sååå gulligt!


Sommar......

Längtar tillbaka... Sommaren är alltid så härlig, men vintern är ju mysig också! Vår första vinter med ridhus nu.:) Så att träna känns inte så svårt längre, allt är så lättillgängligt! Inte van hahaha! 

Sommar känns lockande men vinter är jag redo för. Taggar litte..;)

//Ida

Postat av: Amanda

HAHA bilden längst upp 😂👌

Svar: Den är ju uuuuunderbar juu!;)))) hahah
/Ids
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-15 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback