Några svar

Ursäkta för så otydlig bild...
 
Jag börjar svara på frågorna nu då, så får Ida svara i ett separat inlägg!
 
1. Alltså 3 bästa vänner förstår jag inte riktigt vad du menar, men Ida, Emma och Jacqi är väl dom jag känner mest av dom som rider. Om det var så du menade?
2. Eftersom jag precis har börjat rida London så har jag inte satt upp några mål än. Det viktigaste för mig är ju självklart att jag & London ska ha kul tillsammans och inte ha någon stress på oss att klättra upp i klasser. Jag kommer börja lågt ner så får vi se hur det går efter första tävlingen. Sen vill jag inte heller sätta press eller höga krav på oss. 
3. Tror jag skrivit det i ett annat inlägg för inte så länge sen, men nellieberntsson.se, dressyrponny.se, skogsrusset.se, ponnysanning.se, idawoxlin.horseworld.se och massa fler småbloggar!
4. Har väl flera stycken egentligen, men Ida står mig absolut närmast.
5. Haha det varierar otroligt mycket! Har vi inte bloggat bra på en dag så sjunker det rejält, men har vi gjort flera inlägg om dagen så rullar det in bra med kommentarer och vi får 3-siffrigt :)
//Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback