Njuter av fredagen

Det var en sån lättnad och glädje att kunna gå hem direkt efter skolan och inte behöva tänka på läxor och prov. Idag är det fredag och det ska jag verkligen ta vara på!
Imorgon blir det teknik - och tyska plugg, men eftersom jag ska rida London på söndag så känns allt så mycket roligare. Jag känner mig otroligt taggad till allt just nu, skolan, ridningen, bloggen - verkligen allt! Jag mår bra, har fina vänner runt mig och som jag sagt så många gånger: jag har en ponny som jag trivs så himla bra med. 
Visst har även jag stunder då jag är nere eller ledsen över saker & ting, men det känns bättre när jag tänker på vad jag har att vara glad för. Det överväger det negativa.
 
På sistone har jag faktiskt köpt en hel del nya ridgrejer och gjort av med iprincip alla mina pengar, allt från reflexer (till London) till nya ridhandskar. Kommer visa er bilder och så i ett annat inlägg. 
Nu ska jag fortsätta kolla på lite serier, sen blir det filmmys med familjen. 
Hoppas ni haft en bra start på helgen och verkligen njuter av ledigheten, det ska jag göra!
//Jenny
 
Jag & London för några veckor sen - på söndag kommer det antagligen lite bilder och filmer på oss. Ska fråga mamma ifall hon kan ta några porträttbilder också!
 

Postat av: Anonym

Kan ni BÅDA två svara på dessa frågor i ett inlägg? :)
- vilka är era 3 bästa vänner inom ridningen?
- vad är era mål inför 2014?
- vilka bloggar läser ni?
- vilka är era bästa vänner?
- hur många läsare har ni? (På ett ungefär)

Hade varit supersnällt om ni ville svara på detta i 2 separata inlägg, ett för Jenny och ett för Ida! Gör era läsare lite glada nu!!!!!

2013-11-22 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback