November känns rätt schysst asså

Många tänker sig november som den där otroooligt jobbiga månaden som alla önskade att vi kunde skippa, men inte jag. Inte iår i alla fall! Känns som att denna månad är min
Många saker jag längtat efter kommer ske, hoppas jag. Tänkte ge er lite inblick i hur jag tänker!

•GLOBEN HORSE SHOW juue. Tycker det är en upplevelse lite utöver det vanliga som lyser upp november varje år. Många ser fram emot det, inklusive jag! Tyvärr är det så att jag inte kommer se nån show utan kanske åker på mässan bara.. Men jättekul ändå ju!? Taggataggatagga



•Rozzos vääääldigt efterlängtade dressyrsadel som vi väntat på i 4 månader kommer den 26! Helt underbart kommer det bli! (Kommer skriva mer om det när det är dags!)

•Träningen kommer förhoppningsvis igång på allvar inför division 1-laget till vår. Verkligen såå spännande! Och nu tänker jag satsa seriöst på Rozzo och mig. SM är målet, 2014. Det är huvudmålet. Sen är det små,små,små,små minimål därimellan. Så det är träning och disciplin som gäller. 
•Det är också denna månad jag känner att jag kommer igång med mina intressen. Bloggen sätts igång & träningen upptas på riktigt. Jag blir så enormt taggad av att bara skriva det här haha

•Rozzo flyttar till Grana, vilket kommer motivera mig mer då jag kan ta mig till stallet själv igen och känna att jag har kontroll på allt SJÄLV. Känslan är glad

Vilken boost man får haha, riktigt jäkla glad blir man! 

//Idaa


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback