OjOj

Haft rätt mycket att göra idag.. Därav uppdateringen. 
Men nu tar jag och rycker upp den igen! 

Red ut på R idag en sväng vilket kändes väldigt bra, förutom temperaturen.. Minusgrader och tunna ridstövlar går inte ihop. Tro mig, det var inte skönt. R däremot hade det nog rätt bra under sin stora filt o päls haha, lurver nr 1. Han skötte sig prima och det gick bra som vanligt på uteritter. Jag har en lugn ponny!<3 Annars hör man många historier från folk om att deras hästar går och får totalryck när dom blivit klippta o det är kallt ute, nääänä inte R! Han är stabil. 
Men eftersom underlaget blivit påverkat av kylan var det ju ganska klokt att köra lite i ridhuset också.. Så jag drog igenom våran uppvärmning och red ordentligt för mamma i nog 30-40 minuter. Kändes stelt i början men det lossade sen! Så jag är nöjd med prestationen idag och hoppas att det håller sig till på tisdag.. Då smäller det! SADEL.

Dagen har varit ok, ska snart lägga ut lite bilder på R och hans nya täcke som jag berättar mer om strax! Håll ut;)


//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback