Önskelista 2013

Här kommer bara en liten del av alla de saker jag önskar mig i julklapp/födelsedagspresent. Eftersom jag fyller år 6 dagar efter julafton så behöver jag inte ändra om den efteråt så mycket haha!
 
1. Roeckl handskar då mitt ena par gått sönder... // 2. Kavaj så jag kan börja tävla lokalt haha, annars kommer jag inte så långt! Spooks är ju ruskigt snygga, men dyra. // 3. Spooks väst // 4. Skärp med bling // 5. Kingsland långärmad med rosa lappar, har velat ha den i över ett år... // 6. Vita ridbyxor, samma anledning som en kavaj haha! // 7. Läderbenskydd, svarta // 8. PS pannband med click knäppning, så smart! // 9. Turkost scapa schabrak.. Vet inte huur många gånger jag kollat på det, måste bara hitta en butik som säljer det!
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback