Rozzolini

Påväg till honom nuu!

Gissa vad jag lyckades med idag. Jo, glömma mobilen samt busskortet. Hur klantig kan man bli? Som Ida. Det är maxgränsen. Åååååh, så jag fick gå hem istället och vänta på mamma. Aja, imorron SKA jag åka buss. 

Såå.. Nu är det bäcksvart och jag som så gärna ville rida ut, får stå över det. Kanske bara en liiiten sväng och sen ridhuset! Blir bra ändå, Rozzo ska komma igång igen nu så det är dags. Men måste variera också så det blir uteritt nån annan dag denna vecka.:) 

Fick jäääättelust att skaffa en ny kanin idag.. Såg så otrooligt söta bilder så fick längtan av husdjur igen.. Först var jag (typ hela familjen) inne på hund men nja.. Kanske, kanske inte, sånt får man se! 
Ska hälsa på älskling nu! Hörs

//Ida





Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback