Rozzos "attseframemot"

Han har en del att längta efter tycker jag..;) 

• I helgen ska han få släppa loss och stretcha med markarbete! Kommer bli riktigt kul för både mig och R. Vi har ju inte hoppat på ett tag förutom i terräng så det blir spännande!

•En vecka efter det ska R få massage av en tjej i stallet som vi fått rekommendationer om! R lever lyxlivet haha

•Sedan, ungefär en vecka efter det kommer hans sadel! Ni vet redan hur mycket jag ser fram emot det va? Hehe, räknar dagarna..

•Och efter det kommer det ut en kiropraktor som han ska få behandling av. Vi har fått mycket tips om det så det blir spännande! Roligt att få se på och lära sig en del samtidigt!:)

Ser fram emot det här, allt känns otroligt roligt! Tänk att ett enda ridpass kan göra ens vecka.. Underbart

Tack för att du finns, mitt hjärta.<3

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback