Så arg....

Jag är så arg så jag skakar just nu. Det är inte ofta jag blir arg på riktigt, men det här är INTE OKEJ.
Jag la mina absolut sista sparpengar på en jacka (från kingsland, alltså inte den billigaste heller), och så blir jag blåst på alla dessa pengar. Säljaren uppgav sig att heta Amanda Hansson (mail [email protected]). Om någon av er ser hennes namn på hästnet etc, så köp inte av henne.

Usch, jag blir så himla arg! Ska se hur jag kan gå vidare med det här, förhoppningsvis till polisen...
//Jenny
Här är då en annan som blivit lurad av henne och lagt ut en varning på hästnet... Det finns såna svin här i världen!

Postat av: Tuuli Elmgren

Åh vad hemskt! Skrev om det här på en sida på Facebook så jag hoppas att fler ser det så att inga fler köper av henne..

Svar: Gud vad bra, jag blir så himla ledsen och besviken på sånt här. Men jag kommer helt klart INTE köpa av någon på hästnet om jag inte pratat i telefon med dom, usch så arg jag är!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-26 @ 19:42:54
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback