Så taggad!

Jag & Xterr i våras/somras...
 
Idag har jag en sån där dag igen då jag är taggad till allt! Proven går bra också vilket gör mig mer motiverad till att fortsätta kämpa, både för betygen och för min egna självkänsla.
Jag tycker det är otroligt viktigt att man gör något på fritiden som peppar en, tillexempel någon sport du gillar eller att bara umgås med vänner - för att sen gå hem och göra läxor etc.
 
Igår red jag ut på London med hans boxgranne & medryttaren, vilket gick väldigt bra! London var lite pigg på hemvägen när vi travade men det gick bra iallafall, inget mer än att han kastade lite med huvudet haha. Imorgon har jag också London då Tuuli ska till SIHS. Hade tänkt rida på volten och jobba lite bommar, får jag sällskap så ställer jag kanske upp ett litet kryss också. Annars är planerna för helgen att åka till Globen med Ida på lördag, sen sover jag även hos henne lördag till söndag. Söndagen kommer bestå av plugg för min del då jag har prov på tisdag igen.
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback