Sen update

Usch vad jag ogillar att uppdatera sent, men jag har hållt på i mitt rum exakt hela tiden sen jag kom hem från stallet. Flyttade runt alla möbler totalt, men nu blev det bättre än innan iallafall haha!
 
Mockade och fixade maten innan jag tog in en väldigt glad och positiv London. Han kom till och med travandes i hagen när jag skulle hämta honom, lilla tokponny!
Red på banan men i hoppsadeln idag, bara för att den är så behaglig haha. Det känns som han får mer rörelsefrihet i den just nu, men när han fått mer muskler över ryggen tror jag det blir som det ska vara, att steget ''ökar'' i dressyrsadeln också. Hur som så red jag mest i trav för att få honom lägre och lossa i högervarvet. I slutet gick han riktigt fint och galoppen gick hur bra som helst. Det är ju när det går som allra bäst som ingen är med och kan filma eller fota, så typiskt! 
När jag släppte in honom i boxen så fick han massa pussar och godis innan jag cyklade hem i spöregn. Sen har jag städat, ätit godis & städat ännu mer. Den här lördagen har varit toppenbra!
//Jenny
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback