Stallet osv

Hann till stallet vid halv 5. Bussen kom inte så jag fick vänta i EN TIMME. Asså usch. Och på grund av det hann inte allt jag planerat idag i stallet. Hade tänkt rida för mamma men hon skulle ju bara komma förbi när jag gjort höet, mockat och sadlat... Så idag blev det vila för Rozzo. Inte planerat överhuvudtaget, men han såg rätt nöjd ut ändå hahah

Istället stod jag och borstade honom en stund, kollade igenom honom och bytte täcke osv.. Gos bara! 

Sitter just nu och tittar på ett nytt innetäcke till honom på weatherbeeta!:) Väldigt fina täcken som verkar sitta RIKTIGT bra. Har haft lite problem med täcken då många sitter antingen för stort över bogen eller för litet, men nu har vi hittat lösningen! Kragen!
Riktigt bra lösning om man har en häst som lätt får skav av täcket runt bogen!

Och just detta från weatherbeeta verkar vara det perfekta för Rozzo. 
Så detta kanske klickas hem ikväll, vem vet?;)


//Ida


Postat av: Tuuli Elmgren

Jag har ett sådant täcke, bästa någonsin!

2013-11-13 @ 19:52:46
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback