Svar


Jaa.. Kopierade bara Jennys bild så kvalitén är densamma.

1. Jag själv tycker att sådana frågor kan vara väldigt stötande för den som får läsa svaret i dom fallen man känner mig. Så inget rakt svar här. 
Ärligt till 100% ska ni veta, jag har många otroliga vänner. Både inom ridningen och utanför, och jag ger all love till er. Bäst är ni, ni vet om ni ska ta åt er.<3

2. Mina mål med Rozzo har jag skrivit i tidigare inlägg men vi kör på en reminder!:)



3. Har jag ju också skrivit haha, men alltid kul med frågor!;) 
Jag läser ofta mina vänners bloggar, som jag skulle kunna länka nån dag! Annars läser jag dressyrponny.se, granaryttarna.se, idawoxlin.horseworld.se, linnhagstedt.se, dressyrmupparnas med flera! 

4. Samma som ettan. Jag har många otroliga vänner.
Men en jag alltid, till varje pris, närsomhelst har närmst är Jenny. 
~I vått och torrt~

(Femman har ju Jenny redan svarat på och jag har inte direkt nåt annat svar på den.;))

//Ida



 



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback