Tillbaka

Nu är jag tillbaka efter en kort och oväntad bloggpaus. Har inte varit på toppenbra humör de senaste dagarna, och idag var verkligen inget positivt. Började med att jag ringde ett stall nere i skåne angående prao och fick ett ''felaktigt'' svar (kommer inte prata mer om det) och sen är min lärare sjuk som skulle gett mig en sammanfattning inför ett prov på fredag. Okej, det är en liten grej men för mig är det väldigt viktigt just nu när jag väl pluggat över en vecka innan. Sen cyklar jag till stallet och möts av en tjurig London (dock blev han glad sen efter ridpasset) men han var väldigt seg och liksom.. trött idag. Efter allt det här så vet jag att hela kvällen kommer bestå av plugg. Samma sak imorgon, men om 4 veckor är det lov vilket jag verkligen behöver!
 
Red ju London idag iallafall, och som jag sa innan så var han seg & så, men annars gick det bra. Han var mjuk och lätt i handen, övade lite galoppfattningar och övergångar. Det är så kul med honom för han utvecklas verkligen dag för dag, även fast han liksom inte är under utbildning. Det kommer bli så bra med honom!
Fick även hem mina vita ridhandskar som jag hittade på hästnet, men när jag fick hem dom så hade dom prislapp och allt kvar - fick dom för 75:-! Det är vita Roeckl, har hört att de ska vara bra!
En till grej som jag hämtade ut på posten var schabraket jag vann hos dressyrponny.se, svart med royalblåa detaljer och det är såååå fint. Ska ta med det till London imorgon så visar jag bilder då. 
 
Jag kan inte lova att uppdateringen kommer vara helt som vanligt då jag behöver stressa i stallet för att sen plugga järnet hela kvällen, men jag ska göra mitt bästa och försöka uppdatera så mycket som möjligt. Hoppas ni förstår nu varför bloggen har legat nere några dagar, nu får vi bara hoppas att vi får med Ida här också!
//Jenny
 
Jag & London för några veckor sen.
 

Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Man kan ju inte alltd vara på topp, ibland får man faktiskt strunta i bloggen;) ha en bra dag <3

2013-11-20 @ 09:18:37
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback