Tisdag

Let's kick ass
Har skaffat mig lite kämparglöd nu och plötsligt är motivationen på topp. Nu spikar vi proven o skiten och sätter A. Nu kör vi.

Men dagen börjar med att jag ska åka skridskor. Jaa, skridskor. Kommer kanske inte gå sådär jättebra men kan ju hoppas på att få rumpen utan blåmärken... En och annan tripp till sjukhus vore också skönt att slippa.:) Ska alltså till ishallen med klassen och visa våra scills för läraren. Känner att jag har mycket tricks att visa, hehe. 
Men efter det har jag ungefär en lektion kvar och sen innan lunch, går jag till bussen och åker direkt till R för att fixa han och hans saker inför sadelmätningen. Får ta med mig nån macka eller nåt istället för lunch... 

Ovanligt kul och spännande tisdag tycker jag. Lite speciell! 

Flätad och snygg över natten innan så det blir enklare att fixa honom sen!;) 

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback