Typical Ida

GLÖMDE JU MAJSOLJAN OCH BABYOLJAN HEMMA! Hur klantig får man va... Nästa gång, då SKA jag ta med dom. Ska.

Gick i alla fall rätt bra, mamma och jag delade och rakade varsin sida på Rozzo, sen duschade vi honom ordentligt, sprejade pälsglans på honom och klippte hans man! Så han ska nog va lite snygg imorron ändå!

Före klippningen:

Efter:
Rätt stor skillnad enligt mig! Nu har jag en grå ponny igen. Observera också att han blivit klippt i höst innan haha, min stora hårboll, pälsen växer såå fort!

Imorgon-kväll flyttar Rozzo och jag till Grana, känns lite konstigt faktiskt.. "Overkligt" på nåt sätt.. Lite djupa tankar inför det, men jag lovar att det kommer bli bra, allt blir bra...

//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback