Tyskland 2013

Okioki.. 
Vi har nu kommit tillbaka till Svenneland igen o har nu täckning och internet.:) Uppdateringen har varit sämst på grund av att vi då inte haft vare sig täckning eller internet. Ni får gärna ha lite förståelse för de, tack.

Vi sitter i bilen nu och har en resa på 7 timmar framför oss... Som ni nog ser är det Skåne där nere hahahah

Vet inte riktigt vart jag ska börja haha, sjuuukt mycket som vi gjort! Såååå kul

•Vi börjar väl med när Jenny och jag red lektion på tyska, bara meningen är ju lagom stabil HAHAHA
Vi hade bokat en långritt men vädret var inte så bra så det blev en inomhus-hopplektion på två STORA hästar. Jag har aldrig *ridit* stor häst förut och var nog lite osäker på hur det skulle gå.. Men vi båda fick rätt snälla hästar så det gick väl bra.:) Min var dock otroligt långsam, men så fort ett hinder kom framför vart det stora språng haha
Så det gick bättre än bara bra!:) 
~Jenny och Lucy~




•Sedan hade vi kontaktat ett försäljningsstall för rundvisning och för att titta på några hästar. Vi kom dit o möttes av verkligen jättetrevliga personer som visade oss runt och visade oss hästarna.:) Jag provred två stora fuxar, ett sto och en valack som var 3 och 4 år. Båda kändes riktigt fina och var heeelt underbart gossiga!!<3 Har en video på den treåriga valacken, som är rätt suddig som jag ändå kan lägga ut när videofyme slutar lagga..:( 




•Igår var vi ute o red ut på samma ställe som vi red lektion på oxå! Jenny fick en ny häst och jag fick samma.:) Mamma följde med då också!




•JUSTE!! VI VAR PÅ KRÄMER MEGASTORE!!! Hahahahahshahshsh, största ridsportaffären jag sett i mitt liv seriöst. Köpte upp alla mina pengar där oxå.. Hehe, men så får det vara nån gång ibland.;) 
Newin-inlägg kommer när jag kommer hem!






Resan har varit otrolig. Vi har varit med om såå mycket o allt har verkligen varit toppen. En riktig drömresa som jag rekommenderar alla hästnördar att göra. UNDERBART!















//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback