Wantie

Är riktigt sugen på ett nytt träns nu.. Har aldrig köpt nåt träns till Rozzo, det har inte behövts. Vi fick ett från Rozzos förra ägare som vi tyckte satt väldigt bra och är dessutom väldigt fint, st(y)bben. Använder det men tycker nog att det vore dags för ett nytt nu. 
 
Såå, första stället att hitta bra träns på till billigare priser är ju hööks!
Detta hittade jag ovh blev rätt så kär i det. Gillar breda nosgrimmor skarpt, och brunt ska det va! Det kostar 579 kr
 
Hur fint? Galet enligt mig (i brunt)! Också en ganska bred nosgrimma. Kostar 799 kr men jag kan nästan tycka att det vore värt det. 
 
Är faktiskt inne på achenträns nu när jag haft remontgrimma ett tag. Vill testa annat.:) Men det enda som sätter stopp är väl plånboken hahaha, är ofta så.;) Men som sagt.. Lite sugen är jag.. hmm
 
//Ida
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback