Hej och hejdå!

Lite back to normal o samtidigt inte. Bloggen kommer startas och uppdateras som den gjorde förut, och vi går som sagt tillbaka till blogg.se pågrund av vissa anledningar. men hejdå Sverige! Nu sitter Jenny och jag och är påväg till Tyskland! På färjan just nu. Vi ska allt från turrida till shoppa! Sååååå taggaaaaaaddddd
 
Har hittat världens gossigaste plats här på båten, Idas smartmoment for life.
Hur mys liksom?
 
Sen ska jag väl skriva lite om resan hit oxå? Vi passade på att besöka lite ställen här o där! 
Flyinge till exempel! Stannade till där och gick runt o titta oss omkring o så fiiiint de va?! Riktigt häftigt att få se det med egna ögon och inte bara på TV?;) Fotade lite
 
 
 
 
 
A ok... Nu börjara min dator bråka med mig..... Men kommer väl fler bilder sen när du din lilla jäkel slutar..- från stallen oså. 
 
Bajjbajjjj svennar i Svenneland
Ha de gött!
 
//Ida
 
 
 
 
 

Postat av: Ryttarskvaller

Hej!Var med i vår tävling du kan vinna två hv-polo schabrak!
Kram Ryttarskvaller

2013-10-27 @ 10:15:47
URL: http://ryttarskvaller.webrider.se
Postat av: evie

Ha så trevligt i Tyskland :) kul med bilder från Flyinge!

2013-10-27 @ 19:01:13
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback