Att tänka på på träningarna framöver

Nu när jag och Rozzo kommit igång och är påväg uppåt igen finns det en den träningssaker som måste tas igen samt upp!
 
En del som jag ska öva på framöver är att jag ska först ska våga rida mer och ställa igenom honom bättre. När det sitter kommer jag få träna dag och natt nästan för efter det ska man jaga känslan! Känslan som ska kontrollera vad jag gör och varför jag gör det. Det är prio 1.
 
Steg 2 är att få igång Rozzos bakbenstramp småsmåningom som vi börjat ställa igenom, flytta hans bakdel och satt respekt mer för skänklarna.
Resultatet efter det här hoppas vi kommer vara mer schvung i steget. Vill att han ska röra sig mer obehindrat och låta honom vara eldig så som han är.
 
Målet är såklart att få till den flotta gångarterna som jag inte lagt märke till förrän nu på TÄVLING! 
 
~Din främsta uppgiften du har i livet är den där du ska vara glad, don't worry be habby~
 

Postat av: Sandra

sv: hihi vad snäll du är, tack! Ja visst är hon fin :')

2014-02-09 @ 21:14:41
URL: http://ohlen.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback