Bättre sent än aldrig

Eller? Nja, kanske inte i det här fallet men nu får det bli så iallafall. Igår (alltså lördag) tog jag London extra och hade tänkt rida på banan pga styltor och det är nästan alltid upptrampat där, men nepp. Hela paddocken var fylld med ca 1dm snö så då stog det emellan att låta honom vila eller ta en Powerwalk. Tog en promenad med honom vilket känns bättre än att bara låta honom stå inne. Tror promenaden uppskattades av oss båda då L gick med öronen framåt hela tiden och småskuttade ibland, så synd att underlaget ska vara så dåligt när hästarna är som piggast... Men iallafall, pysslade om honom mycket både före & efter och London var allmänt nöjd! 

Min förmiddag vad dock inte lika rolig som eftermiddagen, den bestog av plugg från klockan 10 till 3, 5 timmar i sträck. Morgondagen kommer även behöva spenderas med fysikboken, men snart lär läxorna/proven lugna ner sig lite. Även därför jag varit lite frånvarande de senaste dagarna.
Men nu måste jag sova så jag är någorlunda pigg imorgon, godnatt!
Lite mysig bild från idag! 

Postat av: Emma

Det där tränset är så snyggt! :)

Svar: Ja visst är det! Riktigt mjukt också :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-02 @ 12:49:41
Postat av: Amanda

Fin häst!

2014-02-02 @ 17:18:53
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback