Elin & London

Idag fick min syster agera som ryttare! Både för hon frågade så snällt om hon fick rida London, men jag har ändå så sjukt ont i min rygg så det var nog bäst att jag "vilade" iallafall. Hur som så red Elin honom på volten, jobbade mest grunder men även ökningar & på att korta upp traven samt galoppen. Jag tycker de är riktigt fina tillsammans och London går så himla bra med någon som har lite mer kraft än jag haha! 
Imorgon blir det uteritt, tror jag kör på barbacka och bara tar det lugnt eftersom det fortfarande är en del kramsnö på en hel del ställen, så blir det mer fart nästa vecka. Nu är jag så trött & slut i kroppen så jag ska kolla på paradise Hotel och sen sova, tidig kväll men kommer inte palla något annat hehe... 




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback