Galoppintervaller

Idag blev det en längre ridtur runt lilla vågsjö på en övertaggad London! Han studsade fram & taktade när jag hade tänkt att det skulle vara skritt. Det blev mestadels galopp och blandat med intervaller. Jag förstår inte, han är 18 år, pigg som en 3-åring och energin tar aldrig slut, haha tokponny. Under sportlovet ska jag definitivt rida samma ridväg men försöka hitta fler skogsstigar, det är en så mysig runda! 

Nu måste jag ta tag i allt plugg jag har till imorgon, vi hörs imorgon! 
En snabb bild från idag, haha kolla hans pannlugg... ;)

Postat av: Anonym

Kan ni inte börja blogga igen

Svar: Läs ett inlägg om någon timme så får ni se hur det blir...
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-15 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback