Hej och hejdå

Nu kan ju man undra sig vad som händer...

Tänker hålla en del information ifrån bloggen nu kring detta men tycker ändå att det är schysst om ni får reda på saker och ting.

Eftersom Jenny bestämt sig för att blogga vidare på egen hand har jag bestämt mig för att sluta här också. Jag har inte skrivit nåt på jättelänge och det blir bara svårare och svårare att få ihop min tid till bloggen. Men det är inte huvudanledningen.. 
Jag har verkligen älskat perioden med bloggen så jag har faktiskt saknat den väldigt på sistone.. Så jag är inte förvånad om jag plötsligt är bloggare igen! ;)
Men saken som är säker är att jag inte mer kommer skriva på ponnyryttarna.se

Tack för mig!

//Ida 




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback