Helgens planer!

Hej!
Idag är jag på väldigt bra humör av någon anledning, kanske för att det är fredag, jag slutar tidigt, har inga läxor över helgen, ska sova hos Ida ikväll och imorgon ska jag fota henne och Rozzo. Så ser min helg ut än så länge, men det dyker säkert upp mer senare.
 
Ska även börja träna mer utanför ridningen och skolans idrott (hehe), bland annat träna på roddmaskin, springband och jogga ute. Grannen har ett litet minigym som jag och mamma går till ibland och jag blir verkligen peppad av det! Så nu är det inte bara ridningen som ger träningen, utan min kondition ska bli bättre och jag vill känna mig mer tränad. Så i helgen (lördag eller söndag) ska jag ut och springa + köra lite övningar hemma så som armhävningar etc. Men ska inte snacka för mycket om det, vi har ju trots allt en hästblogg ;)
 
På måndag ska jag rida på veda igen, tror jag får Ludde som i måndags men hoppas på att det går bättre nästa gång... Tisdag & onsdag har jag London, uteritt ena dagen och antingen hoppning/uteritt andra. Men det får ni såklart veta när jag är helt säker på hur det bliir.
Nu ska jag fortsätta på en svenskainlämning, sitter i skolan och tog en paus hah..
Vi hörs ikväll!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback