Isgata it is

Jag är så trött på det här vädret nu! Jag vill ha sol och värme, inte slask överallt...
Igår hade jag tänkt rida ut (som jag skrev i tidigare inlägg) men när jag började skritta ut så nästintill gled vi fram, även fast London har både broddar och snösulor. Så det blev ett ridpass i paddocken istället och sedan skrittade jag av honom i den lilla skogen som är precis bredvid stallet. London varg baka stel och stretig vilket gjorde att jag tappade min ridning helt, det kändes så dumt att sitta och verkligen försöka när han varken var på bra humör eller pigg. Men jag skötte om honom extra mycket efteråt istället och gav honom lite godis, då blev han (såklart) glad... ;)
Iallafall så hann jag tyvärr inte skriva något igår då jag satt med läxor hela kvällen till klockan 11, börjar bli standard för mig haha. 
Men ikväll lovar jag att fixa inställda till resten av veckan. 




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback