Jag vill ha barmark!

Nu håller snön på att smälta sakta men säkert, vilket jag tycker är jättebra! Dock kommer det bli geggigt och blött men hellre det än kramsnö och styltor... 
Tänk i sommar när man kan galoppera överallt på en stor äng, inte behöver tänka på underlaget på ridbanan, inte behöver oroa sig för att man har för lite kläder med sig - snarare att man har för mycket. Jag ser så himla mycket fram emot våren och sommaren. Jag ska se till att London och jag bara har jäkligt kul, inte känner stress till tävling/träning utan som sagt, bara tar det i den takt vi behöver. Dock är ju vintern mysig när det är minusgrader och pudersnö, men inget slår ju en riktig hästsommar! 
 
 

Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Eller hur!

2014-02-02 @ 20:32:15
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback